تم33

http://tm33.loxblog.com

تم33

تم33

دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim Special Edition برای کامپیوتر

شرکت Bethesda نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Skyrim را معرفی کرد. این بازی جدید با نام The Elder Scrolls Skyrim Special Edition برای کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در تاریخ ۷ آبان عرضه شد. این نسخه‌ی بازسازی شده، از نظر گرافیکی تفاوت‌های زیادی با نسخه‌ی اصلی خودش دارد و از تمام مودهایی که تا این لحظه برای کامپیوترهای شخصی ساخته شده، پشتیبانی می‌کند. تنها تفاوت نسخه ریمستر اسکایریم با نسخه اصلی، به بهبود‌های بصری و همچنین داشتن تمامی DLC‌های عرضه‌شده برای آن است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 895
دانلود نرم افزار بازی سازی سه بعدی

Autodesk Stingray یک موتور بازی سازی مدرن از کمپانی اتودسک است که بر مبنای یک معماری قدرتمند و داده محور برای بازی سازی سه بعدی حرفه ای و همچنین انجام پروژه های انیمشن سازی سه بعدی، طراحی و مصورسازی بی نظیر و پیشرفته توسعه داده شده است.

برای دانلود به ادمه مطلب بروید...

توضیحات / دانلود گزارش کد : 894
آموزش استفاده از هیو سچوریشن در فتوشاپ

در این آموزش به آموزش ابزار هیو سچوریشن در نرم افزار فتوشاپ پرداخته می شود.

این ویدئو آموزشی محصول گروه Phlearn است.

برای مشاهده به ادمه مطلب بروید...

توضیحات / دانلود گزارش کد : 893
چگونه انتخاب کردن و تغییر دادن رنگ ها در فتوشاپ

 به چگونه انتخاب کردن و تغییر دادن رنگ ها در فتوشاپ توسط Aaron Nace میپردازیم.

این آموزش از سری آموزش های گروه Phlearn هست .

برای مشاهده به ادمه مطلب بروید...

توضیحات / دانلود گزارش کد : 892
دانلود مجموعه فونت انگلیسی Etika Font

در این پست قصد داریم تا فونت انگلیسی به نام  Etika Font  را قرار دهیم ، از فونت همانند سایر ابزار های دیگرمانند اکشن ، براش ، پترن و … در زمینه ی طراحی ، تایپوگرافی و همچنین در نرم افزار های معروف و پرکاربردی مانند فتوشاپ ، کورل دراو از ان استفاده میشود . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون و طرح مد نظرتان بسیار مهم و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 891
دانلود مجموعه فونت انگلیسی Thastsia script Font

در این پست قصد داریم تا فونت انگلیسی به نام  Thastsia script Font را قرار دهیم ، از فونت همانند سایر ابزار های دیگرمانند اکشن ، براش ، پترن و … در زمینه ی طراحی ، تایپوگرافی و همچنین در نرم افزار های معروف و پرکاربردی مانند فتوشاپ ، کورل دراو از ان استفاده میشود .

توضیحات / دانلود گزارش کد : 890
دانلود برنامه پریسما Prisma – Art Photo Editor v1.1.55 2

با دانلود این برنامه متفاوت تبدیل به یک هنرمند واقعی شوید! برنامه پریسما Prisma امکانات فوق العاده و بی نظیری در اختیار شما می گذارد تا تصاویر و لحظات ثبت شده خود را تیدیل به یک اثر هنری نمایید. با استفاده از افکت و فیلتر های زیبا و خیره کننده در سبک و استایل هنرمندانی همچون مانک، پیکاسو و دیگر هنرمندان مطرح دنیا و همچنین ترکیبی از الگو ها و تزئینات مدرن و معروف در جهان می توانید عکس های خود را زیبا تر از همیشه سازید .

توضیحات / دانلود گزارش کد : 888
پلیر حرفه ای پات پلیر Daum PotPlayer 1.6.63833

Daum PotPlayer نام نرم افزار پخش کننده انواع فایل های مالتی مدیا می باشد که از طرف شرکت سازنده نرم افزار معروف KMPlayer عرضه شده است. این نرم افزار دارای پخش با کیفیت فوق العاده بالا می باشد و از تمامی فرمت های صوتی و تصویری مدرن ، پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای طراحی مدرنی می باشد و به سادگی قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان به ضبط صداهای در حال پخش پرداخت. از جمله دیگر ویژگی ها می توان به پلاگین DSP اشاره کرد که برای نشان دادن زیرنویس فیلم ها به کار گرفته می شود.این نرم افزار از گستره عظیمی از تنظیمات پشتیبانی می کند که می توانید کیفیت ویدیوهای خود را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 887
دانلود بازی Yomawari Night Alone برای کامپیوتر

بازی Yomawari Night Alone در سبک ماجراجویی و استراتژیک می باشد که توسط استودیو Nippon Ichi Software, Inc طراحی و بوسیله کمپانی NIS America, Inc منتشر شده است. داستان بازی درباره دختر بچه ای می باشد که به همراه سگ دوست داشتنی اش در حال قدم زدن و گردش در خیابان های شهر است اما به طور ناگهانی بوسیله نیرویی عجیب به خانه بازمی گردد در حالی که هیچ نشانه ای از سگ وجود ندارد. او، خواهرش را از این اتفاق مطلع می کند اما خواهرش اجازه خروج از خانه را به او نمی دهد ولی دختربجه به حرف او عمل نمی کند و وقتی از خانه خارج می شود، صحنه ای کاملا جدید از شهر را مشاهده می کند که توسط نیروی اهریمن احاطه شده است. 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 886
دانلود بازی Dark Train برای کامپیوتر

بازی Dark Train در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Paperash studio طراحی و منتشر شده است. فردی به نام D. W. Tagrezbung که اختراع های فراوانی را ثبت کرده است برای انجام یک سفر کاری اطلاعات مهم خود را در اختیار ANN 2.35f قرار می دهد، او یکی از دوستان نزدیک مخترع می باشد. شما باید در شخصیت ANN 2.35f ایفای نقش کنید و از اطلاعاتی که نام قطار تاریک را به خود اختصاص داده است مراقبت کنید. این قطار با سایر نسخه های موجود آن در جهان تفاوت های زیادی دارد و به اصرار یک فرد ناشناخته در حال طراحی می باشد. در این بازی ماموریت دارید تا پیش از آنکه مخترع از سفر بازگردد معماهای قطار تاریک را کشف کنید و آن را به مرحله نهایی برسانید

توضیحات / دانلود گزارش کد : 883
دانلود بازی Iron Fish برای کامپیوتر

بازی Iron Fish در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Meat Name Games Ltd طراحی و منتشر شده است. به اعماق دریاها و اقیانوس ها سفر خواهید کرد و اتفاقاتی را تجربه خواهید کرد که ممکن است در زندگی حقیقی برای کمتر کسی رخ دهد. داستان بازی بدین گونه است که شما برای دنبال کردن یک موضوع خاص باید به داخل آب ها بروید و در آنجا به تحقیق خود ادامه بدهید اما با دنیایی آشنا خواهید شد که کاملا خاص می باشد. همانند دنیای واقعی، جانورانی در دریاها قرار دارند که بر آن حکمرانی می کنند و شما نباید به قلمرو آن ها دست درازی کنید بلکه باید تحت فرمان آن ها باشید تا آسیبی به شما وارد نشود اما در کنار دوستی باید سعی کنید از آن ها استفاده کنید تا شرایط لازم برای رسیدن به اهدافتان را در اختیار شما قرار دهند.

توضیحات / دانلود گزارش کد : 882
2 سایت مفید که در کدنویسی قالب به درد شما می خورد

سلام

امروز قصد معرفی دو وب مفید را دارم

این وب ها منبع مناسبی برای دانلود بک گراند میباشند

امیدوارم مورد استفاده واقع بشه...

توضیحات / دانلود گزارش کد : 880